WYPRAWKA SZKOLNA- SZCZEGOLOWE INFORMACJE do 8.09.2014

Dofinansowanie jest udzielane na wniosek rodziców ucznia (prawnych opiekunów, rodziców zastępczych), a także nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby, za zgodą przedstawiciela ustawowego lub rodziców zastępczych, złożony do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2014/2015 w terminie do 08.09.2014 r./termin może zostać zmieniony w zależności od terminów ustalonych przez Kuratorium Oświaty/.

Do wniosku należy dołączyć zaświadczenie o wysokości dochodów uzyskanych w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku lub zaświadczenie z GOPS o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej w formie zasiłku stałego lub okresowego. W uzasadnionych przypadkach do wniosku można dołączyć oświadczenie o wysokości dochodów. W przypadku ubiegania się o pomoc dla uczniów, pochodzących z rodzin, w których dochód na osobę w rodzinie przekracza kryterium dochodowe, do wniosku należy dołączyć uzasadnienie. Do wniosków składanych dla uczniów niepełnosprawnych zamiast zaświadczenia o dochodach należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną.

Wydawanie oraz składanie wniosków dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie gminy Oława odbywa się w tej szkole, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2014/2015.

O rozpoczęciu realizacji wypłat dyrektor szkoły poinformuje wnioskodawców, którzy zostaną objęci pomocą, a zwrot wydatków nastąpi po przedłożeniu dyrektorowi szkoły dowodu zakupu podręczników (rachunek imienny lub faktura VAT).

Wszelkie informacje udzielane są w szkołach oraz w Gminnym Zespole Oświaty tel.71/3134657. 

PATRZ: załączniki do informacji